Πριν πεθάνω θέλω να ζήσω.Ο γύρος της Ελλάδας Νo 2. -Κατερίνα Αμερικάνου

 


Στη σημερινή μας παρέα  η συγγραφέας κυρία Κατερίνα Αμερικάνου θα μας μιλήσει για το βιβλίο της με τον τίτλο: "Πριν πεθάνω θέλω να ζήσω. Ο γύρος της Ελλάδας Νo 2.  

1.      Καλώς ορίσατε Σας ευχαριστούμε πολύ. Μιλήστε μας για το συγγραφικό σας έργο

.Γ   Γειά σου αστέρι μου! Σε ευχαριστώ πολύ για την δυνατότητα που μου δίνεις να με γνωρίσουν οι φίλοι σου. Θέλω να πω σε όσους διαβάζουν την συνέντευξη μου αυτήν την στιγμή "καλησπέρα! Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου."  Ξεκίνησα να γράφω για την Άννα Μαρία την (φανταστική κόρη μου) στης 29/6/2022 και ακόμα γράφω.  

       Ποια είναι η υπόθεση που διαδραματίζεται στο βιβλίο σας;

 Η Άννα Μαρία νόμιζε ότι θα πεθάνει σε 3 μήνες. Έτσι της είπε ο ογκολόγος της αλλά ήταν λάθος λόγω συνωνυμίας.Η Άννα Μαρία ετοίμασε την βαλίτσα της και ξεκίνησε να κάνει τον γύρο της Ελλάδας.

Στο Νο 1 πήγε στην Πελοπόννησο και στο Νο 2 πηγαίνει στην δυτική Ελλάδα.

Ξεκινάει από το Ρίο-Αντίρριο και πάει Λιβαδιά, Μεσολόγγι, Αγρίνιο, Καρπενήσι, Άρτα, Πρέβεζα, Ηγουμενίτσα, Ιωάννινα, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Κόνιτσα, Γρεβενά, Κοζάνη, Καστοριά και σε πολλά μέρη ακόμα όπως Λευκάδα. Γράφω και για την Σαλαμίνα. Κάθε μέρα η Άννα Μαρία ακούει μια αυτοτελή ιστορία που έχει κάποιο μήνυμα.

 Ποιά είναι τα μηνύματα που θέλετε να  κάνετε γνωστά μέσα από το συγκεκριμένο βιβλίο;

 Θα μου επιτρέψεις να γράψω μερικές ατάκες από το Νο 2.

 "Τι ωραίο πράγμα είναι να έχεις όραμα για κάτι και να το κάνεις πραγματικότητα. χωρίς να σου βάζουν χειρόφρενο τα γέλια των άλλων"

΄΄Μεγάλο ελάττωμα αυτό. Δεν προλαβαίνουμε να κάτσουμε και η πρώτη μας κουβέντα στο σερβιτόρο είναι ποιος είναι ο κωδικός wi-fi"

 "Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να είχαν συνειδητοποιήσει ότι μπορεί να πεθάνουν αύριο, σήμερα, τώρα και να βρουν τη δύναμη να φύγουν από τη σκουριασμένη ζωή τους, από την άσχημη σχέση τους.

Να έλεγαν σε συγχωρώ, σε όσους μισούν.

Να έλεγαν σε ευχαριστώ και σ' αγαπώ σε αυτούς που αγαπάνε.

Αυτά που θα ζήσουν τις ημέρες που μετράνε αντίστροφα της ζωή τους, μπορεί να είναι πιο ουσιαστικά και ποιοτικά από όλη τη ζωή που έκαναν μέχρι τώρα."

 "Όλες οι σχέσεις επαγγελματικές, φιλικές, ερωτικές, είναι ένα παιχνίδι.

Γράψε με χαρτί και στυλό τα όρια σου, τους κανόνες του δικού σου παιχνιδιού"

"Νιώθεις ότι κάποιος είναι έξω από το σπίτι σου και φοβάσαι επειδή είσαι μόνη σου, φώναξε ανδρικά ονόματα να ακούσουν οι κλέφτες και να φύγουν"

 "Να θυμάσαι πάντα ότι μέσα στο μυαλό μας κρύβεται ένας "καλοπροαίρετος" που μας γεμίζει άγχος ανασφάλεια και φόβο, δεν πρέπει να μας εξουσιάζει ούτε αυτός, πρέπει να ακούμε τη λογική και την καρδιά μας και να πιστεύουμε στον εαυτό μας"

"Πήρες διαζύγιο και σκέφτεσαι τα δυσάρεστα και πονάς ή φοβάσαι να ξαναγαπήσεις.

Σκέψου τη γνωριμία σας, τις ευχάριστες στιγμές σας, συλλογίσου τα λάθη που έγιναν και πόσο έφταιξες και εσύ με την υπομονή σου και κάνε δώρο στον εαυτό σου να ερωτευτεί ξανά! "

"Αν καταφέρεις να γελάς κάθε μέρα έστω και λίγο να θεωρείς τον εαυτό σου προνομιούχο"

"Αν δεν κρίνουμε την εξωτερική εμφάνιση ο κόσμος θα ήταν πιο φωτεινός από τη λάμψη της αύρας μας"

"Τα κοπλιμέντα έχουν θετική ενέργεια. Κρίμα που πολλές φορές αντιδράμε σαν να μην τα αξίζουμε και δεν πιστεύουμε ότι είναι αληθινά"

 "Κράτα γέρο να έχεις. Καλύτερα διαθήκη παρά στην τύχη της ζωής. Δεν ξέρεις τι ξημερώνει"

 "Το χταπόδι είναι μικρότερο από σένα, αλλά άμα πας σπίτι του είναι ικανό να σε πνίξει" 

Είναι πάρα πολλές και διαφορετικές ιστορίες. Έχει και γέλιο και κλάμα και ρομαντισμό και ερωτικές σκηνές και θάνατο.

Γιατί έτσι είναι η ζωή!

Έχει από όλα τα συναισθήματα!

 Η ιστορία που αναφέρεται στο βιβλίο είναι επηρεασμένη από  βιώματα προσωπικά / γνωστών σας προσώπων, ή είναι δημιούργημα μυθοπλασίας;

 Η ουσία από τις ιστορίες είναι αληθινή, αλλά οι ιστορίες είναι γραμμένες με διαφορετικό τρόπο για να μην μου πούνε ότι έγραψα την ιστορία τους. Οπότε είναι μυθοπλασία βασισμένη σε αληθινά γεγονότα.

 "Πριν πεθάνω θέλω να ζήσω. Ο γύρος της Ελλάδας Νo 2", τιτλοφορείται το βιβλίο.  Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι η συνέχεια του προηγούμενου που είχατε γράψει με τον τίτλο "Πριν πεθάνω θέλω να ζήσω" ;

 Ναι αστέρι μου!

Ο γύρος της Ελλάδας ολοκληρώνεται σε 4 βιβλία.

Στο Νο 3 η Άννα Μαρία έρχεται στην Αθήνα να κάνει Πάσχα με την αδελφική της φίλη, την Ελίνα. Το Νο 3 είναι ο κορμός του μυθιστορήματος. Μαθαίνουμε πάρα πολλά πράγματα για τον χαρακτήρα τους.

Πώς μεγάλωσαν,  η Άννα  Μαρία και η Ελίνα  γνωρίζουμε τους γονείς τους και τους ανθρώπους που θεωρούν οικογένειά τους.

Σαν εκδρομή πηγαίνει στα Λιχαδονήσια, Καμμένα Βούρλα, Παύλιανη, στην Κύπρο. Μιλάω για το Πάσχα στην Κέρκυρα, γράφω για την Αίγινα, το Αγκίστρι και την Μονή.

Μετά γύρισε όλη την Εύβοια.

Στο Νο 4 (που μεταξύ μας είναι το αγαπημένο μου) πηγαίνει την υπόλοιπη  Ελλάδα, Θεσσαλία, Μακεδονία, Θράκη και γυρίζει πάλι από Ρίο- Αντίρριο οπότε κατεβαίνοντας βλέπουν με τον Άρη μέρη που δεν είχαν δει.

 Έχετε σκεφτεί να κυκλοφορήσετε κι άλλο βιβλίο με τον ίδιο τίτλο για να συνεχίσετε την ιστορία;

 Ναι όπως είπα πριν είναι 4 τα βιβλία. Το Νο 3 θα το έχω πριν από το Πάσχα και το Νο 4 το καλοκαίρι.

ο Νο 3 θα το έχω πριν από το Πάσχα και το Νο 4 το καλοκαίρι.

Είναι ήδη έτοιμα. Τα χρήματα μου λείπουν αλλά είναι πραγματικά πάρα πολλοί αναγνώστες που αγαπήσανε την Άννα Μαρία και την παρέα της και με τον ρυθμό που γίνονται οι παραγγελίες θα τα έχω καταφέρει, να έρθει στα χέρια σας το Πάσχα και το καλοκαίρι.

 Και σας ευχαριστώ πολύ πολύ για αυτό!

Ούτε στα τρελά μου όνειρα δεν το φανταζόμουν.

 Στο βιβλίο ο αναγνώστης συναντάει ένα κεφάλαιο που αναφέρεται στη Συνέντευξη ανάμεσα στην συγγραφέα και την ηρωίδα. Θέλετε να μας μιλήσετε για αυτό;

 Ναι αστέρι μου! Εγώ έχω ένα κομμωτήριο. Κάθε μέρα είναι σαν να κάνω παρουσίαση του βιβλίου μου! Οι πελάτισσες μου με ρωτάνε διάφορα πράγματα και είναι σα να δίνω κάθε μέρα 10 συνεντεύξεις. Όμως δεν θα με δεις ΠΟΤΕ μπροστά από την κάμερα να δίνω συνέντευξη.

Κάποια στιγμή αναρωτηθηκα...

 "Πώς θα με γνωρίσουν οι αναγνώστες αν δεν δώσω ποτέ συνέντευξη;"

Οπότε για να με γνωρίσουν έκανα την Άννα Μαρία να μου παίρνει συνέντευξη στο τέλος του βιβλίου και απαντάω στις συνηθισμένες ερωτήσεις που μου κάνουν οι πελάτισσες!

Πιστεύετε ότι οι εμείς άνθρωποι ιδιαίτερα στη σύγχρονη απαιτητική εποχή  εφαρμόζουμε στην πράξη το μήνυμα που περνάτε μέσα από το βιβλίο δηλαδή ότι πριν πεθάνουμε θα πρέπει να θέλουμε να ζήσουμε;

 Όλες οι πελάτισσες μου λατρεύουν αυτόν τον τίτλο και όλες λένε "μακάρι να τα καταφέρω και εγώ"

 Έχω μια φίλη που διάβασε τα χειρόγραφά μου και επηρρεάστηκε τόσο πολύ που παραιτηθηκε από την δουλειά της και μετακόμισε από το μεγάλο σπίτι της σε μικρότερο ώστε να μπορεί να κάνει τα όνειρα της πραγματικότητα!

Ξεκίνησε να σπουδάζει θέατρο και τώρα είναι στο εξωτερικό σαν φοιτήτρια με το πρόγραμμα "Εράσμους" και δουλεύει σε μια θεατρική ομάδα!

Και μου είπε ότι όλο αυτό ξεκίνησε από την Άννα Μαρία που δεν το έβαλε κάτω όταν της είπαν ότι έχει καρκίνο και ξεκίνησε το όνειρό της που ήταν να κάνει τον γύρο της Ελλάδας και πάντα το ανέβαλλε λέγοντας: "έχουμε χρόνια μπροστά μας"

  Ποιοι είναι οι συνταξιδιώτες που σας βοήθησαν  στην ολοκλήρωση του συγκεκριμένου συγγραφικού σας ταξιδιού;

 Είναι δύο φίλες μου η Κατερίνα  διορθώνει τα ορθογραφικά μου λάθη και η Πέγκυ που κάνει την σελιδοποίηση και τις ζωγραφιές μου σε εξώφυλλο.

Είναι όλες οι πελάτισσες που μου λένε την ιστορία τους και μου δίνουν καθαρή πρώτη ύλη και ο εκδοτικός οίκος TREMENDUM που έχει αναλάβει την διανομή του βιβλίου μου και ας είναι αυτοέκδοση.

  Οι αναγνώστες που επιθυμούν έστω και αναγνωστικά να γνωρίσουν τα υπέροχα μέρη που αναφέρετε στο βιβλίο σας που μπορούν να το βρουν;

 Έχω στο Facebook προφίλ που λέγετε Άννα Μαρία Αντωνίου είναι η ηρωίδα μου! Εκεί ανεβάζω και ιστορίες και φωτογραφίες από τα μέρη που είχε ταξιδέψει.

Έχω ανεβάσει στο YouTube όλο το Νο 1 σε επεισόδια που τα διαβάζω εγώ.

 (Δεν είμαι πολύ καλή και κάνω αρκετά λάθη αλλά με αγαπάω και μου τα συγχωρώ.)

Όποιος δεν θέλει να το διαβάσει μπορεί να το ακούει όπως το έχω φανταστεί εγώ.

Και αν θέλουν να το αγοράσουν μπορούνε να το παραγγείλουν μέσω ίντερνετ από πολλές πλατφόρμες ή να το παραγγείλουν στο βιβλιοπωλείο τους και ο εκδότης θα φροντίσει να τους το στείλει ή αν μένουν κοντά στο Παγκράτι που έχω το κομμωτήριο να περάσουν να το πάρουν από εμένα!

Θα με βρουν στην Πρόκλου 10 κοντά στην πλατεία Βαρνάβα. Αλλά πρέπει να έρθουν μόνο Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή από τις 11 το πρωί μέχρι αργά το βράδυ γιατί τις υπόλοιπες μέρες το κομμωτήριο είναι κλειστό. Γιατί εγώ! Έχω κάνει πραγματικότητα τον τίτλο του βιβλίου μου!

 Ευχαριστούμε πολύ. Να είστε καλά και το βιβλίο να είναι καλοτάξιδο.

 Και εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Ήταν πολύ όμορφη συνέντευξη!

Το μόνο ελάττωμα ήταν που μου μιλάς στον πληθυντικό και εγώ τον σιχαίνομαι.

Δεν τον θέλω καθόλου.

Η πελάτισσα που μου μιλάει στον πληθυντικό την απειλώ και της λέω ότι

"αν δεν κόψεις τον πληθυντικό, θα σου κόψω 5 πόντους παραπάνω τα μαλλιά σου"

και το σταματάει αμέσως χιχιχι

Αστέρι μου σου εύχομαι να έχεις πάντα

Αγάπη στην καρδιά σου,

Πίστη στους στόχους σου,

Σοφία στις αποφάσεις σου

Και Ελπίδα στους φόβους σου.

Φιλάκια πολλά πολλά

Αγκαλίτσα σφιχτή

 Ο πληθυντικός είναι από συνήθεια. Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές. Να έχεις πάντα υγεία και να μας ταξιδεύεις με τα όμορφα βιβλία σου!.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το περπάτημα της Άτης -Κατερίνα Αλλαγιάννη

Οι Φαροφύλακες της Νύχτας- Στέλιος Δουλγεράκης

Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΚΕΙ -Ιωάννα Παπασιδέρη